Folosim cookies 🍪
Folosim cookie-uri și alte tehnologii similare pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și funcționalitatea site-ului nostru. Află mai multe în Politica de utilizare cookie-uri.

Livrare și returnare

Livrare

Toy Chest livrează produsele din stoc oriunde în România, în termen de 24-72 ore de la primirea comenzii. Transportul produselor se efectuează prin GLS curier, costul fiind de 20 lei. Comenzile care depășesc suma totală de 299 lei beneficiază de livrare gratuită în România.


Atenție: Produsele cu status "Stoc furnizor" sunt produse care există doar în stocul furnizorului și se comandă special. Drept urmare avem nevoie de 2-3 zile lucrătoare, din momentul confirmării comenzii, pentru a le putea aduce în stocul nostru. Asta înseamnă că termenul de livrare pentru un astfel de produs variază între 3 și 4 zile lucrătoare, din momentul confirmării comenzii. Totuși, există și excepții în cazul anumitor repere, al căror termen de livrare poate ajunge și până la 5-6 săptămâni. Termenul estimativ de livrare al acestor produse va fi comunicat telefonic, la confirmarea comenzii.


Produsele cu status "Precomandă" sunt produse care există doar în stocul extern al furnizorului și se comandă special. Aceste produse necesită plata integral în avans. Drept urmare avem nevoie de 5-7 zile lucrătoare, din momentul confirmării plății, pentru a le putea aduce în stocul nostru. Asta înseamnă că termenul de livrare pentru un astfel de produs variază între 7 și 10 zile lucrătoare, din momentul confirmării plății. Totuși, există unele produse cu status "Precomandă", care pot avea termen de livrare mai mare, de până la 30 de zile calendaristice. Termenul precis vă va fi comunicat la confirmarea comenzii.


Politica de returnare

Conform O.G. 34/2014, produsele achiziționate se pot returna în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit), în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face folosind orice fel de metodă de livrare disponibilă (în afară de poșta standard, nu ne vom deplasa la poștă pentru ridicare, trebuie livrat direct la adresă), de preferat un curier de încredere. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă Toy Chest nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat. Suma înapoiată include costurile inițiale de transport, cu excepția cazului când ați cerut o livrare specială ce a presupus costuri suplimentare (ex: livrare până la ora 10, zonă cu taxare suplimentară).


Atenție, este obligatoriu să ne anunțați înainte de returnarea oricărui produs printr-un email la adresa office@toychest.ro

 sau prin completarea Formularului de retur.


Coletele retur se trimit la adresa: Aleea Basarabia 10, Ploiești, Prahova, în atenția Gabriel Gherghiceanu, telefon de contact 0735 125 150.

Atenție! Politica de returnare face referire doar la produsele achiziționate online.


Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5): orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii.


Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.


Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Pentru a returna produsele, e suficient să ne informați de intenția dumneavoastră, trimițând un email la office@toychest.ro

 sau folosind formularul de retur, în termenul de 14 zile calendaristice menționat anterior. Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice, însă noi vom acorda dreptul de retur și persoanelor juridice, cu aceleași condiții. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte.